torsdag 16 juni 2011

Viska mjuka ord och lova drömmar som vi alltid kommer hinna med


Vi sover hemma hos mamma i ett rum som är för litet med en säng som är för liten så du måste sova på madrassen, men jag älskar dig så mycket så jag sover på madrassen fast i hemlighet känns det som när man var liten och det känns så spännande att få sova på golvet, men jag vill ju att du ska tro att jag sover på golvet bara bara för din skull och när vi släcker viskar du saker om dagen och jag fnissar tyst för det är så lyhört och jag säger att du får mig alltid att skratta och vet alltid vad jag tänker och jag undrar om det blir så när man är med varandra nästan jämt, kanske nästan för mycket, men så minns jag vår andra träff när vi i förtjust samstämmighet förbannade tallkottar på sommaren, för dom hindrar en från att gå barfota precis hela tiden för det gör så ont i hålfoten när man råkar trampa på en, och det var kanske då jag visste att med dig ska jag vara gärna för evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar