fredag 17 juni 2011

Sommarregn, sommarrea, en konstnär och två mammor

Idag var kanske den bästa första dagen tillbaka i Sverige, vi klippte oss, jag hos Dominic som var en konstnär och svarade buttert när jag frågade om honom fast lös upp som en sol när jag frågade om håret och kanske ville han vara privat men kanske var det så att han räddade världen genom att klippa hår och bredvid satt Jesper och såg ut som Oskar Linnros och han kommer aldrig mer gå till någon annan än Annika för hon fattade precis vad han menade, och sen gick vi på sommarrea och pratade om vilka som har dom snyggaste kläderna och vi kan vara lika existentiella som ytliga och det är väldigt bra och sen åkte vi hem i regnet till min mamma som är den finaste med dom mjukaste kinderna när man kramas, snart åker vi till mamma Carina, jag kanske till och med kan säga att jag har två mammor, mamma och mamma Carina och det är bra för man vill ha mycket av det bästa i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar