söndag 12 juni 2011

För det kanske är vårt lilla paradis där vi aldrig måste städa och kaffet smakar himmel



Just nu älskar jag jättesalta hav, medelhavsvärme, solglasögon för 90 kr, att inte behöva städa, jättebruna ben och min röda pojkvän, Georgios som äger hotellet och har världens snällaste ögon, kaffet här som egentligen är presskaffe men som dom envisas med att kalla för"filter-coffee" så då gör vi det också och säger i aldrig att vi ska dricka kaffe, vi ska dricka filter-coffee, och jag älskar Marian Keyes-böcker och Elle och att veta vilken färf på väskan jag ska köpa i höst men mest älskar jag allt vi skrattar åt och att vi skrattar åt samma saker och att vi skrattar så vi får ont i magen, och som det söta lilla körsbäret på grädden på glassen så kickade internet igång nu och jag kunde nå ut till min älskade eter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar