tisdag 28 juni 2011

Om saker som inte är dom roligaste att tänka men som kanske alla tänker ibland ändå

Dagen idag var inte som dagen igår och även fast det här är en blogg om kärlek och Kär Lek så är det alltid en balansgång och det är viktigt att inte bara skriva att man älskar varandra i motljus en daggvåt sommarnatt utan också att man kan känna att håret är precis alldeles för fett och luggen konstigt klippt och valkarna känns till och med genom landstingets tältliknande kläder och att det är typiskt att det blivit 25 grader och sol när jag börjar jobba så jag känner mig klibbig överallt och att hon som jag går med nog verkade lite sur på mig för att jag glömde en sak och så kanske jag känner mig lite ensam för Jesper är inte hemma och så undrar jag om jag verkligen har så många vänner i den här stan.

Då är det som att en liten bit av himlen öppnar sig och genom etern sträcker sig en liten varm hand och jag får veta att nej du är inte alls ensam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar