måndag 27 juni 2011

Kanske världens bästa dag

Jag jobbade hela kvällen och det kändes precis helt rätt, som att jag var på precis rätt ställe och personalen var glada och så jobbar det en annan ny tjej som var rödhårig, söt och väldigt, väldigt snäll och jag blev varm i hela hjärtat av första dagen och jag kände efter bara en timme att här kommer jag trivas kanske för mycket, kanske så mycket att jag inte kommer vilja sluta och det är bra för jag tror att om man tycker det är roligt att jobba så märks det och då gör man ett bra jobb och så är man ju glad samtidigt. Precis när jag trodde att nu kan nog inte den här dagen bli bättre så säger Jesper att han kommer hem två dagar tidigare och då vet jag inte vad jag ska ta mig till för att jag blir så glad! Och så tänker jag att nu kan nog inte den här dagen bli bättre men då får jag ett sms av kanske den snällaste mamman i världen och där står det att hon kommer med min cykel på lördag så jag kan cykla till jobbet hela sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar