torsdag 2 juni 2011

Ingarö och kanske, antagligen, världens mest underbara bonusfamilj

Ibland, vissa dagar, som den här dagen undrar jag hur mycket lycka som kan få plats i en bröstkorg, för den sprängs av att ha den bästa, finaste nära sig hela tiden, och så åker jag utan honom till hans Ingarö för jag längtar efter dom vackraste, mest godhjärtade och vi solar hela dagen, Linda syr och hennes älskade grillar och det är godare än något annat på hela året och sen kommer en till familj som är minst lika underbara och vi åker och köper jordgubbar och vi berättar för varandra om hur det är att vara oss och om att livet är det vackraste som kan hända, sen när solen går i moln är marken fortfarande varm och gräset än lika lent som min älskades kind och vi planerar fler såna här dagar och mina ögonfransar blir tunga av lycka för att jag får vara med, för att det aldrig tar slut och för att det finns ännu mer kärlek, för att den aldrig verkar ta slut och det studsar i magen av lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar