fredag 1 juli 2011

Om att vara inlåst i en genomskinlig badboll

Min topp ett hemska sak är när man inte kan sova, men absolut måste sova som till exempel när jag ska gå upp kvart i sex på morgonen som man ofta måste om man jobbar på sjukhus, men förrgår kväll var en sån hemsk kväll och jag var som en tokig skottspole mitt i natten som la mig uppochner och på soffan och hade öronproppar och försökte gosa in mig i Jesper, men INGET hjälpte och jag blev så arg, så arg och tillslut tror jag att jag somnade vid fyra så när jag gick upp skakade jag av trötthet och det blev värre och värre under dagen och sen när jag äntligen kom hem efter kanske världens absolut längsta arbetspass så somnade jag en timme men det hjälpte inte det kändes som att någon låst in mig i en genomskinlig badboll och vid halv tio somnade jag äntligen och sov till kvart över elva idag och då hade Jesper kommit hem och sov bredvid mig och jag firade mina fjorton timmar sömn med en pizza och Jesper firade också med pizza fast löneförhöjning och omplacering och som att det inte kunde vara bättre hade vi två avsnitt av True Blood att titta på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar