tisdag 5 juli 2011

När jag nästan började gråta och gjorde fel många gånger fast inget av det känns när du ligger bredvid


Jag var borta och han hemma och nu tittar vi på nya hem och har en katt en vecka och det är så tråkigt att vika tvätt men det svider i hjärtat när vi inte får vara med varandra och när jag kom hem igår var det till ett hem fullt av levande ljus och kärlek och kanske de vackraste rosorna jag sett men absolut de vackraste jag nånsin fått och jag ville gråta för att han är så fin och för att han är min och det dunkade av trötthet i hela kroppen och allt skrek att jag skulle sova men jag ville så gärna att han skulle viska saker om sin dag och jag ville berätta om min dag, den när jag nästan började gråta och gjorde fel flera gånger men också att inget av det känns när du ligger bredvid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar