torsdag 26 maj 2011

Det allra bästa

Jag ligger i fas och vi gör saker som bara är roliga som att testa parfymer och drömma oss bort till en sandstrand nära i tiden, vi skrattar och jämför våra matkorgar och säger att det är konstigt att vi är så olika och ändå så lika och vi säger att du är den bästa, och den roligaste, utan dig skulle jag inte leva kanske bara överleva.

Jag får snurr i magen för att jag ska träffa tre människor som är tjejer och kanske dom finaste i hela världen och att det är lustigt att just dom bor där jag bor men att det är en väldig tur och idag vill jag krama dom och hela världen och säga att tjejer är bäst ingen protest, och dom kommer hålla med eftersom dom vet att det är helt sant.

Imorgon för fyra år sen började den bästa resan och den fortsätter och jag tänker att jag är värd allt, allt, allt som är bra och allra minst pioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar