fredag 28 oktober 2011

Alexander Skarsgård i min mardröm

Jag drömde i natt. Om Alexander Skarsgård. Han var med i en ny serie som hette Zon 3 och som handlade om zombies. Man kunde se om personen hade blivit zombie genom att denne fick ett extra kolsvart öga i ena tinningen. Jag och Alexander verkade vara lite kompisar så jag fick liksom vara med honom på inspelningen och alla tyckte det var coolt att jag också kunde svenska. Tyvärr var det här serien verklighet visade det sig, och Alexander bad mig att spela död bredvid min mammas katt som låg och tvättade sig. Mina ben stod dock rakt ut från det bord jag skulle spela död på, så efter ett tag var jag tvungen att röra på mig, då kom en zombiekvinna och bet mig i foten och Alexander blev mycket besviken på att jag sabbade hans plan plus att jag blev zombie, eller skulle blivit, om jag inte vaknat.

Jag vet inte, man känner sig alltid lite otrogen när man drömt en sexdröm, men jag hade kanske ändå föredragit det framför denna vidriga mardröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar