söndag 28 augusti 2011

En möhippa, en biologisk klocka och två lägenhetsvisningar

Vi firade Lisa för hon ska gifta sig med sin Tobbe om två veckor och ibland glömmer jag hur magiskt det är att skratta tills det gör ont i halsen fast just nu minns jag och helt plötsligt så struntar jag i att skrikande barn är det absolut värsta jag vet och jag hörde det ticka och jag vet vad den ska heta när den dagen kommer och så fick jag en ny vän en som verkar vara en som man inte vill släppa i första taget och sen hittade vi vår drömlägenhet men jag ska försöka låta Gud bestämma om vi ska bo där sen gick vi på bio å den filmen var så bra så bra sen lyssnade vi på prästen Olle och Jesper tog nattvard med tuggummi så halva oblaten fastnade så nu är han bara halvt syndare

Det var en underbar helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar