lördag 31 december 2011

2011


I januari åkte jag till Florens och tittade på arkitektur och katedraler


Våren flöt förbi med snö, plugg och utan bilder och vips var vi i Grekland och gjorde ingenting en vecka. Antagligen den bästa veckan på hela året.

Det blev midsommar på Ingarö

Vi var kattvakter åt Jasmin som ramlade ut genom fönstret på 6:e våningen men överlevde.
Antagligen den vidrigaste natten i hela mitt liv.

dubbelt barnkalas i augusti

Våra älskade vänner gifte sig i september. Jag började också sista terminen på utbildningen vilket skulle visa sig vara allt annat än behagligt

förlovning i oktober

världens bästa svamphöst

och jag hängde massa med Lisa

i november blev jag smått galen - helt sant, inget skämt.

men så kom julen och det lugnade ner sig


Gott Nytt 2012!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar